ing-epic-fail

Ik kreeg vandaag post van de ING. De brief opent als volgt:

Beste student,

Beste student ? Wablief? Zoals velen van jullie weten ben ik al 9 maanden afgestudeerd (en werk ik al 1,5 jaar). Mijn ING studenten rekening is al lang omgezet naar een normale rekening.
De ING wist namelijk feilloos wanneer ik klaar was met studeren. Hoe? Ik weet het nog steeds niet. Maargoed, ze wisten het in ieder geval. En dan krijg ik nu deze brief thuis met een studentenactie.

Beste Hans Hagenaars (tekekend Directielid van de ING), hoe moeilijk is het om mensen de juiste brieven te sturen? Ik ga er maar stiekem vanuit dat ik niet de enige afgestudeerde ben die deze brief heeft mogen ontvangen.

Naast het feit dat het irritant is om dit soort post te ontvangen, kost het ook gewoon onnodig geld. Afmelden voor dit soort commerciele producten en diensten is overigens alleen mogelijk per post.
Ehm…dat is zo 1995. Doe eens gewoon iets digitaals alsjeblieft?

One thought on “Mijn relatie met de ING is headed for an #epic fail

  1. Pingback: Steven van Vessum

Leave a reply

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

required