Zojuist las ik dat BMW een crossmediale reclame campagne heeft opgezet. Onderstaande video is de preview voor de reclame die morgenavond pas officieel getoond zal worden op TV.

Dat BMW mooie auto’s maakt staat buiten kijf. Ook in deze commercial zijn weer mooie bolides te bewonderen. Is het doel van het vrijgeven van de preview: het creeeren van een viral effect?

Als dat het geval is zijn ze daar, naar mijn mening, niet echt in geslaagd. Niets triggert mij om dit door te sturen naar mijn vriendjes en vriendinnetjes. Hieronder de preview van de nieuwe commercial.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_ftlHpO4xNU[/youtube]

Natuurlijk is het lastig om de volgende video te overtreffen, want dat is echt viral materiaal!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JwjMn6ltba0[/youtube]

2 thoughts on “Reclame campagne BMW – Plezier heeft een toekomst

  1. Pingback: Steven van Vessum

  2. Pingback: Bianca Portis

Leave a reply

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

required